W naszej ofercie m.in.: ogrzewanie, bezpłatny parking, system alarmowy, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, piesze wycieczki, Możliwe wystawienie faktury, Dostęp do personelu medycznego, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, parking, park wodny, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, dostęp do Internetu, kręgielnia, parking w garażu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pokoje dla niepalących, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, całkowity zakaz palenia, ogród, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, WiFi, piesze wycieczki, czujnik dymu, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, bezpłatne WiFi, jazda na rowerze, prywatny parking, parking na miejscu, wycieczki rowerowe, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, pokoje rodzinne, kort tenisowy, pokoje dla alergików.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Apartamenty BlueSky - Nad Łomnicą o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Późne zameldowanie możliwe jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z personelem obiektu (co najmniej 24 godziny przed przyjazdem). Możliwość późnego przyjazdu musi zostać potwierdzona przez personel obiektu. W przypadku apartamentów dla 4 lub 5 osób obiekt udostępnia 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Goście proszeni są o podanie danych firmy niezbędnych do wystawienia faktury VAT w momencie dokonywania rezerwacji. W przeciwnym razie po wystawieniu paragonu otrzymanie faktury nie będzie możliwe. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 36 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 32 mkw);
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 36 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Karpacz - Apartamenty BlueSky Nad Łomnicą, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2051369